środa, 17 kwietnia 2013

ślubne klimaty...

Dawno nie było u mnie ślubnych klimatów, ostatnie moje prace skupiały się wokół tematów powitalno-gratulacyjnych oraz urodzinowych. Pora więc nieco na inną tematykę, zwłaszcza, że w końcu udało się nam powitać panią Wiosnę, a jak wiadomo czas ten sprzyja nowożeńcom:)  Dawno też nie wykonałam kartki w tak jasnej tonacji, było to dla mnie nie lada wyzwanie:) Najważniejsze, że jestem zadowolona z efektu końcowego:)

Dzisiejszą karteczkę zgłaszam na alfabetyczne wyzwanie w Scrapcafe zatytułowane O jak owal :)




W pracy użyłam trzech wykrojników pochodzących ze sklepu Scrapcafe: zawijasów, ramki i owalu:)

Natomiast ramkę wycięłam z tekturowego opakowania mojej ulubionej wody toaletowej, gdyż nie mogłam znaleźć pod ręką innego przydatnego do tej roli materiału:)

Pozdrawiam wiosennie wszystkich tu zaglądaczy i dziękuję za każde pozostawione tu ciepłe słowo:)

6 komentarzy:

  1. Urocza i delikatna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:)))szkoda,że ja już po ślubie...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka, delikatna i subtelna:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo elegancka i bravo za recykling :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, świetny efekt! Biel i krem zawsze wygląda elegancko:)

    OdpowiedzUsuń