środa, 16 listopada 2011

moje pierwsze candy...

 Od momentu założenia mojego skromnego bloga minęło już trochę czasu i zdążyłam w tym czasie wziąć udział w niezliczonej ilości Waszych candy. I choć szczęście w tej dziedzinie - patrz: wygrywaniu, losowaniu mi jeszcze nie dopisało,  zabawa i emocje są zawsze przednie:) za co serdecznie Wam dziękuję:)
Dzisiaj i ja postanowiłam zorganizowć małe candy i zaprosić Was do zabawy:) Na wpisy czekam do 06.12, losowanie urządzę dzień później i tegoż dnia ogłoszę wyniki:)



Zasady mojej zabawy są następujące i dotyczą tylko osób posiadających bloga:)
po pierwsze pozostaw komentarz pod tym postem:)
po drugie umieść podlinkowany banerek z informacją o zabawie u siebie na pasku bocznym:)
po trzecie czekaj cierpliwie na Mikołaja, który oznajmi wynik losowania i szczęśliwego posiadacza przydasi:) i baw się dobrze:)
po czwarte - zasada nieobowiązkowa, aczkolwiek będzie mi niezmiernie miło jeśli dołączysz do grona obserwujących mojego bloga:):)
Ważna informacja: wysyłka cukierasów tylko na terenie Polski.

A wśród nich znajdziecie papiery 30x30, 15x15, wesołą kolekcję świątecznych papierów, kilka serwetek, taśmy 3 d, tagi oraz naklejki z napisami i filcowe ozdoby...

A przydasie z bliska prezentują się tak:)




i tak:)


i jeszcze tak:)




26 komentarzy:

  1. O, może numer 1 przyniesie mi szczęście :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho! zapisuję się czym prędzej!
    pozdrawiam cieplutko, czekam na losowanie oraz zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie na Candy:)Zapisuję się:)I czekam na Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ztej bajki co Ty- też nie mam szczęścia do wygrywania- ale zawsze staram się szczęściu dać szansę- więc jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. to i ja sprobuje;) wiec rowneiz sie zapisuje;) jeszcze tylko rozszyfruje jak dodawac te banerki;) jestem poczatkujaca i licze na szczescie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także się dopisuję! Pozdrawiam serdecznie:) I czekam oczywiście na Mikołaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się ustawiam :) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spróbuję szczęścia i tym razem;) banerek dodałam;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się po te cudowności :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się dopisuję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cukiereczki.
    Uwielbiam słodycze więc ustawiam się w kolejeczce i czekam na mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie i z miłą chęcią zapisuję się po słodkości:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli mogę to tez chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkości :)
    Ja też chętnie
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapisuję, to moje pierwsze candy, może mi się poszczęści!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkości, nie mogę przejść obojętnie!
    zapisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to kochana zapisuję się jeszcze raz;)i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ja takze zapisuje sie na twoje piekne candy

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknymi rzeczmi chcesz sie podzielic. Zapisuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm... też się ustawiam w kolejce :) Może akurat... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne rzeczy!:) Dopisuję się koniecznie, a Tobie w przyszłości życzę więcej szczęścia w losowaniach - skoro sama coś oddajesz, niech się i do Ciebie szczęście uśmiechnie.:)
    Pozdrawiam najserdeczniej!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie pozostaje mi nic innego jak zapisać się i popodziwiać Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się z prawdziwą przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń