sobota, 13 kwietnia 2013

Miłe wyróżnienia:)


Jakiś czas temu zostałam bardzo mile zaskoczona, otrzymałam bowiem dwa wyróżnienia od nowym obserwatorów bloga, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję:)
Myślę, że nadszedł czas aby przekazać je wraz z pozytywną energią, by niosły radość innym :) 
Ostrzegam, że będzie to bardzo dłuuugaśny post:)

Zacznę od wyróżnienia  Liebster Blog, 
które otrzymałam od Katlus.   

Pokrótce zasady zabawy:

nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace. Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechniania. Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz  je o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania Katlus wraz z moimi odpowiedziami:
 


1. Wakacje w Polsce czy zagranicą?   Cieszą mnie każde wakacje:)
2. Książka czy film?                                         Bardzo lubię dobre kino, ale nie odmówię sobie przyjemnej  lektury:)
3. Miasto czy wieś?                                         Zdecydowanie wieś, choć w niedalekiej odległości od miasta
4. Kot czy pies?                                              Zarówno pies jak i kot, choć od 6-ciu lat członkiem rodziny  jest  pospolity dachowiec:)
5. Kino czy seans domowy?  Zdecydowanie kino.
6. Papierowy kwiat czy suszony?  Papierowy, ręcznie robiony:)
7. Pizza czy domowy obiadek?
Jedno i drugie, zwłaszcza, że uwielbiam robić domową pizzę:)
8. Szycie ręczne czy maszynowe?
Tylko i wyłącznie maszynowe, do ręcznego nie mam drygu:(
9. Vintage czy styl nowoczesny?  Preferuję Vintage
10. Komunikacja miejska, rower czy samochód? Niezawodne autko:)
11. Jaka jesteś?                                               Wesoła, choć mam odwieczny dylemat czy szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta...





Czas na moje nominacje:

i na moje pytania: 
 
Morze czy góry?
Wakacje zorganizowane czy spontaniczny wypad ?
Obiad na słodko czy na ostro?
Co przynosi Ci szczęście?
Co Cię uspokaja w chwilach nerwowych? (o ile takowe bywają)
Poleć mi dobrą książkę / film.
Prezenty dla bliskich kupujesz czy wykonujesz sama?
Ulubiona pora roku i dlaczego
List pisany czy mail?
Życie miejskie czy wiejski spokój?
Ulubiony sport.

Drugie wyróżnienie to VERSATILE BLOGGER,  które otrzymałam od Ewy Jurewicz:)


I zasady:

Każdy nominowany blogger powinien: 1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu, 2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu, 3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują, 5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów


Fakty o mnie:

1. Jestem zodiakalna panną, więc kocham mieć wszystko zaplanowane, ale kiedy plan ulegnie zmianie potrafię być niezorganizowana:)
2. Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt, jestem zagorzałą psiarą i kociarą.
3. Uwielbiam podróżować, największą radość sprawiają mi nawet jednodniowe wypady w pobliskie góry:) 
4. Wbrew pozorom zodiakalnym, uwielbiam leniuchować, a jako, że jestem obecnie w ciąży leniuchuję na zapas:)
5.Uwielbiam czytać książki Nicolasa Sparksa i oglądać filmy z Colinem Firth’em. 
6. Bardzo chciałabym nauczyć się szyć, bo póki co potrafię obszyć jedynie kartki:)
7. Praca nad kartkami nie dość, że sprawia mi ogromną radość, działa na mnie również kojąco i niweluje wszelkie stresy:)

 


Wyróżnienie to chciałabym przekazać wielu blogom, więc nie wyszczególnię szczęśliwej 15-stki, tylko poproszę wszystkich chętnych o częstowanie się wyróżnieniem i ewentualne podanie go dalej :)



 Jeśli dotrwałyście do końca to szczerze gratuluję:)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję wyróżnień:) Też lubię książki Nicolasa Sparksa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że tutaj odpowiem Ci na zadane mi pytania.

      1. Morze czy góry? Bardzo lubię morze, ale jeśli mam wybierać to wybiorę wędrówki górskie.
      2. Wakacje zorganizowane czy spontaniczny wypad ? Spontaniczny wypad.
      3. Obiad na słodko czy na ostro? Na ostro.
      4. Co przynosi Ci szczęście? Rodzina jest moim największym szczęściem.
      5. Co Cię uspokaja w chwilach nerwowych? (o ile takowe bywają). Spacer.
      6. Poleć mi dobrą książkę / film. "Baraka". Piękne obrazy ludzi i natury bez zbędnych słów.
      7. Prezenty dla bliskich kupujesz czy wykonujesz sama? Wykonuję sama:-)
      8. Ulubiona pora roku i dlaczego. Wiosna to pora radosna:-) Budzę się ze snu zimowego i znów mam mnóstwo energii.
      9. List pisany czy mail? Mail.
      10.Życie miejskie czy wiejski spokój? Teraz śmiało mogę powiedzieć, że wiejski spokój.
      11. Ulubiony sport. Jazda na rowerze.

      Dziękuję i pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie:) U mnie będzie problem z przekazaniem go dalej aż takiej ilości osób;) Patrząc na ujawnione przez Ciebie fakty o sobie uśmiecham się pod nosem, bo podczas naszego spotkania miałam ochotę zapytać Cię, czy czasem nie jesteś zodiakalną Panną, tak jak ja:) Ja też uwielbiam góry a kiedy ich nie odwiedzam długo wręcz tęsknie za nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło poczytać o Tobie nieco więcej, gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń