czwartek, 14 czerwca 2012

love flowers...

Dzisiaj będzie ślubnie i kwiatowo, a to za sprawą tej oto  karteczki:)






którą zgłaszam do zabawy pt dodaj kwiaty Na Strychu  oraz





Z tego miejsca serdecznie dziękuję Pati za piękną papierowo- gadżetową przesyłkę, którą zasiliła moje skromne zapasy:):)

Różyczki wykonałam samodzielnie z papieru czerpanego z Ikei. Przyznam, że to moje drugie podejście do zabawy z kwiatami i sądzę, że wkrótce będzie ich coraz więcej:)  i kwiatów i podejść do ich tworzenia oczywiście :)


 

7 komentarzy:

  1. Śliczna praca, bardzo wdzięczna, radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorystyka i delikatność tej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, just gorgeous! So soft & pretty. So glad you could join us on Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty wyszły prześliczne i nie wiedziałam, ze w Ikei jest jakiś papier czerpany :)). Piękna kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te różyczki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepiku NaStrychu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Taka wdzięczna i pogodna :) Dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka kartka i do tego taka energetyczna:)

    OdpowiedzUsuń