czwartek, 10 maja 2012

męska kartka ?

   Tak, w założeniu kartka miała być typowo męska. Sama nie potrafię ocenić na ile ten plan udało się zrealizować:) Różowy akcent zdecydowanie zaburzył męski charakter kartki. Ona sama jednak trafiła do męskiego odbiorcy:) Ciekawym jej elementem stał się ozdobny ćwiek z kamieniem, który dawno temu był...ozdobą moich butów:) A teraz otrzymał nowe kartkowe życie...
 

  Papiery pochodzą z Galerii Papieru, oraz ze Scrap. com. pl      ( cudowne,  niedostępne  już  białe  grochy  na turkusowym tle ), gdzie również zakupiłam kwiaty:)


:):):)

7 komentarzy:

  1. Jak zawsze ślicznie zapraszam do mnie po wyróżnienie i do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją męską kartkę, bo ja jakoś nie umiem się za nie zabrać, wychodzą mi zbyt kobieco:D Twoja jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak :-)) mam też taki problem z typowo męską kartką. Kartka jest piękna.., ale gdy tak naprawdę zależało Ci na typowo męskiej, to mogłabyś zamiast kwiatka upchnąć tam obrazek z samochodem, rowerem, motorem, czy coś tam.. :-)), ale mam wrażenie, że aż tak Ci nie zależało i chciałaś, żeby była po prostu ładna:-)). A ten kamyczek z butów jest boski !! Ściskam- Mia

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska kartka to zawsze lekki problem. Twój pomysł na taką kartkę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Męska kartka to zawsze lekki problem. Twój pomysł na taką kartkę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysłowa kartka! Ćwiek świetny, bardzo oryginalnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23 maja, 2012

      Jak dla mnie plan udało Ci się zrealizować w 100%:) Też mam problem z tworzeniem 'męskich' kartek więc rzadko się za nie zabieram:P W każdym razie kartka śliczna!!!

      Usuń