sobota, 1 października 2011

Nareszcie są - Scrapujące Polki:)

Dzisiaj przedstawiam moją odpowiedź na pierwsze kartkowe wyzwanie nowych : )  tudzież starych Scrapujących Polek. Zabawa polega na wykonaniu kartki podłużnej w poziomie, zawierającej papier w paski, wstążkę oraz nie mniej niż 3 kwiatki. Zabrałam się więc do roboty a efekty mojego dłubania przedstawiam poniżej:



Pasiasty papierek pochodzi ze scrap.com.pl, podobnie jak perełki i kryształki, natomiast w kwiaty z Heydy zaopatruję się w Empiku:)



1 komentarz:

  1. Tworzysz ciekawe prace. W tej kartce podoba mi się pasiasty papier, lubię paski i kolor niebieski. Poza tym fajnie wygląda ta tasiemka, dodaje dużo uroku. Kwiatki Heydy również kupuję w Empiku, w takim słoiczku :-)i ciągle mi szkoda ich użyć...cała ja :-D.

    OdpowiedzUsuń